Proces reklamacyjny w sklepie supergadzety.pl:

  1. Przygotowanie zgłoszenia: Prosimy o przesłanie wiadomości drogą mailową, która będzie zawierać:
    • Imię i nazwisko osoby zgłaszającej lub nazwę firmy
    • Numer kontaktowy
    • Numer zamówienia lub faktury
    • Pozycja na fakturze, której dotyczy reklamacja
    • Ilość reklamowanego towaru
    • Powód reklamacji
    • Oczekiwania klienta
  2. Załączniki: Do wiadomości proszę dołączyć niezbędne załączniki, jak np. zdjęcia uszkodzonych produktów.
  3. Wysłanie zgłoszenia: Przygotowaną wiadomość należy przesłać na adres: biuro@test.supergadzety.pl.

Proszę pamiętać, iż zgłoszenie powinno być kompletne i zawierać wszystkie wymienione powyżej informacje oraz niezbędne załączniki. Przesłanie niekompletnego zgłoszenia reklamacyjnego może skutkować wydłużeniem czasu jego rozpatrzenia.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu
    Przewijanie do góry